5 Temmuz 2011 Salı

Deseniniz sizi yansıtmasın!





Son zamanlarda desenlere pek takar oldum.Hele ki yılan, leopar desenleri görünce coşuyorum!Farklı dokular görmek istiyorum ancak öyle bir sabitlemişler ki kendilerini tahtları sarsılmıyor.Eğer bende bu akımın etkisindeyim diyorsanız işte bir kaç önerim var. Yalnız, hepsini bir kombine düşünmeyin, zira taşıyamazsınız!


Tepeden yerine aşağıdan başlamak tercihimdir. Ayakabıyı kıyafete değil, kıyafeti ayakkabıya uydurmak eğlenceli.
Ahhh louboutin,bul bizi!
























Eğer kombine yapacaksanız stretch jean tercihiniz olsun ancak taşıyabileceğinizi düşünüyorsanız bunu buyrun;
























Biri ya üst mü dedi? Kiloluysanız salaşı, idealinizdeyseniz oturan modelleri rahatlıkla tercih edebilirsiniz.



















Ojeleriniz son zamanlarda gözde olan Sephora' nın yapışkanlı ojeleri(!) olabilir.Oje dediğime bakmayın,gerçek onlar! Ayrıca isterseniz çatlayan ojelerden de yararlanabilirsiniz




















Çantaaa! Benim tercihim Kwanpen olurdu. Yılanımız bitti, size timsah versek?Ya da efsane louis vuitton'na ne dersiniz? direk aklınızdan Speedy geçmiş olabilir, Steamer olsun bu sefer?





















































NOT:Bu desenleri tercih ederken makyajınızda pastel renkleri görmemiz hiç fena olmaz.

Kanatlı ayakkabısıyla tanıdığım Jeremy Scott reisi de anmadan geçemicem.Adidasa farklı soluklar getirdiği ve leopara sıcak bakmamı sağladığı için daha da sevdim kendisini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder