5 Temmuz 2011 Salı

Armani vs. Prada!

Giorgi Armani açtı ağzını, yumdu gözünü!
Armani, “Bunu uzun zamandır söylemek istiyordum, şimdi vakti geldi. Moda, bankalar ve pazarlama sektörünün elinde. Artık moda evlerinin kurucularına ait değil. Bankaların moda dünyası üzerinde nasıl böyle bir etki oluşturabildiğini anlayamıyorum” dedi.
Bunun üzerine gazeteciler Armani’ye eleştirilerin, Prada için olup olmadığı soruldu. Armani de, “Para kazanmanın birçok yolu var ama ben onların yaptığını tercih etmem. Armani’nin borcu olmadığı için borsada halka açılmasına gerek yok. Biz bağımsız bir markayız. Kıyafetlerimiz de erkekleri şık ve yakışıklı gösteriyor” dedi. Ayrıca “Prada’nın patronu Miuccia Prada kötü zevkini şıkmış gibi sunabildiği için çok yetenekli. Bazı koleksiyonları gerçekten çok çirkin ve erkekleri de komik gösteriyor” diye konuştu. Prada ise yorum yapmayı reddetti. Hong Kong Borsası’nda Batılı bir marka olarak bugüne kadarki en geniş halka arzı gerçekleştiren Prada, 2 milyar 14 milyon dolar kazanmıştı.

Bir de siz bakın bakalım, Armani haklı mı??

Bunlar ilkbahar 2011 tasarımları

Bunlar da 2012 ilkbahar tasarımları..





Açıkcası ben erkeklere bu kadar "feminen" görünmeyi yakıştıramıyorum. Bir ara da erkeklerde transparan kıyafetler modaydı, nasıl da söndü gitti. Sakin ol Armani, bu da gelir, bu da geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder